Druk op "Enter" om naar de inhoud te gaan

Telenet zal nu ook Proximusklanten factuur sturen

Telenet kondigde deze week aan dat de abonnementsprijzen van internet, tv en telefonie vanaf 16 augustus met 1 procent zullen stijgen. Markant detail is dat Telenet de prijsstijging ook zal doorfactureren naar alle Proximusklanten.

“Wij zijn heel verheugd om ook de klanten van Proximus te verblijden met onze nieuwe tarieven”, legt CEO John Porter uit. “Onze laatste prijsstijging dateert al van oktober vorig jaar, een eeuwigheid in het snel veranderende medialandschap. Bijgevolg zien wij ons verplicht om ook Proximusklanten te veel aan te rekenen om de kwaliteit van onze producten te garanderen. Met dit revolutionair concept worden alle klanten exact even ontevreden.” 

Op de vraag of dit wel volledig eerlijk is ten opzichte van Proximusklanten, reageert John Porter lichtjes geagiteerd: “Natuurlijk is dat oneerlijk! Wij hebben alle grote providers een vriendelijke mail gestuurd om hun klantenbestand door te sturen, maar op dit moment heeft enkel Proximus geantwoord. Wij hopen binnenkort ook nog een antwoord te krijgen van Orange. De 300 klanten van Scarlet zullen we dan wel laten vallen.”

Meer van dit soort artikels? Volg ons dan via Twitter, Facebook of Instagram.

Eén reactie

  1. Anoniem Anoniem

    wie gaat dit allemaal eigenlijk betalen?

Geef een reactie